prijslijst (indicatie)

huren

Dagdeel (0-4 uur, inclusief 1 bezichtiging) € 350,-
Dag (4-12 uur, inclusief 1 bezichtiging) € 550,-
De kerk wordt zonder opstelling opgeleverd. Tegen een meerprijs plaatsen wij het meubilair in een café-, receptie, diner- of theateropstelling.

Prijzen zijn exclusief energiekosten (bij het gebruik van de verwarming kunnen de kosten oplopen tot € 100,- per dag). Het daadwerkelijk verbruik hiervan wordt achteraf aan de opdrachtgever in rekening gebracht.

Wij maken graag een offerte voor u op maat indien u de Lutherse Kerk meerdere (aaneengesloten) dagen wenst te huren of gebruik wenst te maken van overige huurmogelijkheden zoals dinertafels.

vergaderen

De Lutherse Kerk zorgt dat het u aan niets ontbreekt. U hoeft zich alleen nog maar te focussen op uw content en gasten.

4-uurs Vergaderarrangement (vanaf 25 personen)
Ontvangst met koffie/thee en Limburgse vlaai.
Prijs inclusief huur, vergaderopstelling, onbeperkt koffie/thee en (bruis)water. Gebruik van wifi en AV middelen zoals scherm, microfoon en geluidsinstallatie.
€ 27,50 per persoon

Wij werken samen met lokale traiteurs. Wij completeren uw vergaderarrangement graag door uw gasten te verwennen met een overheerlijke lunch (diverse belegde baguettes en verse soep van het seizoen) Een glaasje verse jus d’orange, een bruisend watertje en/of een lekker vers kopje koffie of thee mag hierbij natuurlijk niet ontbreken.
De kosten hiervan bedragen € 19,50 per persoon.

trouwen

De mooiste dag van je leven in een kerk ervaren? SPROOKJESACHTIG MOOI. De organisatie van de Lutherse Kerk verzorgt jullie speciale moment tot in de puntjes. Hoef je alleen nog maar “JA, IK WIL!” te onthouden…

Bloemstukken, stoelbloemstukjes, knielbankje, prachtige uit hout gesneden Franse stoelen met strikken voor het bruidspaar, witte loper, theateropstelling, bruidstaart van de lekkerste bakkerij uit de omgeving, glas feestelijke bubbels, jus d’orange of bruiswater, witte ballonnen en een witte loper waarover jullie je intrede maken... Jullie zien het al voor je, toch?

De kosten van dit huwelijksarrangement bedragen € 27,50 per persoon (prijs gebaseerd op minimaal 50 personen) Verwarming nodig? Dat kan! In verband met de energie uitdaging van dit moment rekenen we hiervoor een extra bedrag van € 1,50 per persoon.

gebruik av middelen | piano/orgel | servies

De audio installatie is te huur voor € 75,-
Gebruik 60” monitor € 75,-
Technische ondersteuning: € 35,- per uur